poniedziałek, 24 marca 2014

Today #2

Witajcie,
dzisiejsza notka dotyczyć będzie pierwszego dnia wiosny spędzonego w Toruniu ;) Korzystając z pięknej, prawdziwie wiosennej pogody, zrobiłam dla Was kilka zdjęć. Zapraszam więc na krótką relację z 21 III ;)

19 stopni na dworze, więc co robimy? 
Udajemy się na starówkę! ;)
Lakier (gdyby kogoś zainteresował kolor ;) ) - Golden Rose nr 267.




Jeśli Toruń i starówka, to oczywiście obowiązkowo - lody:

A z nimi nad Wisłę:


(ajć! trochę za późno przypomniało mi się, że trzeba przecież cyknąć zdjęcie na bloga ;) cytryna & malina)



Seria Today nie mogłaby się obyć bez stroju dnia:



Wiosna udzieliła się też mojemu chłopakowi i z tej okazji zgodził się nawet przypozować ;)



 Ostatnie przechadzki ...


 

 ... i jedzonko! ;)
Na kolację wybraliśmy się do:



Na pierwszy rzut poszły ziemniaczane łódeczki z kwaśną śmietaną i słodkim sosem chilli;


A później- Vege Quesadillas, czyli pszenna tortilla zapiekana z serem. Ja zdecydowałam się na szpinakową z pieczarkami i to był bardzo dobry wybór ;) 



Mój chłopak wybrał pikantną, ale niestety zdjęcie zaginęło w akcji ;)

Na koniec cyknęliśmy zdjęcie UMK i do domu! ;)


No i w ten sposób dobrnęliśmy do końca naszego wiosennego popołudnia.
Dajcie znać, czy podobają Wam się takie relacyjno- zdjęciowe posty ;)

Dziękuję za każde odwiedziny oraz pozostawiony komentarz ;)
Pozdrawiam serdecznie!

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Toruń i obalam mit konfliktu z Bydzią :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły wypad! W Toruniu bardzo dawno mnie nie było i narobiłaś mi ochoty na wyprawę na malinowe lody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody malinowe i tortilla.. Tylko głodna się przez te zdjęcia zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzyłam się na te pyszne jedzonka i zgłodniałam...;)
    Pytałaś o spotkanie, w Puławach ma ono być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam nigdy w Toruniu, ale mój chłopak za to bardzo chwalił :) kiedyś się wybiorę :)
    Szkoda, że tak mało zdjęć, ale te malinowe lody.... :)
    Dziękuje za odwiedziny, pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dodam więcej :) a do Torunia serdecznie zapraszam, warto ;)

      Usuń
  6. ale Ci dobrze! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zdjęcia jedzenia w postach :3 Nawet nie pamiętam kiedy ja ostatnio byłam w Toruniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, zjadłabym takie lody :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Ja jeszcze tej wiosny lodów nie jadłam, a je uwielbiam.
    Tortilla wygląda bardzo smakowicie. Ja podróżuję na południe Polski, szczególnie do Częstochowy :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :-) W Toruniu nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. musze koniecznie przerwać moją lodowa abstynencję ;p a obiad... mmm :) wyglada przecudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościłam butów chłopakowi, bardzo takie lubię! :) Widzę, że czas spędziliście fajnie i to jest najważniejsze! :-) Świetne fotki! Post bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypad wygląda na bardzo udany! Mi jak zawsze najbardziej spodobało się jedzenie, haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tymi ziemniaczanymi łódeczkami narobiłaś mi smaka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że przyjemnie spędziliście czas :)
    Lody wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwróciłam uwagę właśnie na lakier:)Fajne zdjęcia, lubię takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kuchnię meksykańską, a to vege jedzonko wydaje się przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny dzień :) W Toruniu byłam raz, rok temu i zakochałam się w tym mieście! Jest przepiękne i ma niesamowity klimat. W najbliższy ciepły i wolny weekend chcę porwać tam męża:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne spędzenie czasu <3

    http://livia-liviaa.blogspot.com/ -----------------jeśli chcesz to wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  20. Tortilla mniam, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mi smaka tymi lodami zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie dni są super! Mi ostatnio brakuje czasu na wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Toruń to prześliczne miasto!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!