wtorek, 6 maja 2014

Coś mi chodzi po głowie ;)

Witajcie!
Od pewnego czasu chodzi i po głowie pewien pomysł ;) Chciałabym żebyście wypowiedziały się, co o nim sądzicie i jeśli są fajne, to który lepszy.

A więc tak ... 

W związku z tym, że jestem właśnie u schyłku studiów matematyczno- finansowo- rachunkowych, wpadłam na pomysł żeby podzielić się z Wami niektórymi wiadomościami.

Która tematyka, wg Was, byłaby bardziej ciekawa? Które posty chętniej byście tutaj wdziały?
  • czysto matematyczna - teoria, przykłady zadań z rozwiązaniami oraz zadania do samodzielnego rozwiązania (do których podawałabym ewentualnie wyniki końcowe dla sprawdzenia samego siebie)
czy może
  • coś z finansów, bankowości czy ubezpieczeń- trochę teorii, porównywanie albo przedstawianie najlepszych (wg mnie ;)) ofert banków, ciekawostki i informacje, które mogą przydać się w codziennym życiu.
No i kolejne pytanie:
Wolałybyście czytać o wybranej tematyce tutaj, pomiędzy dotychczasowymi postami, czy raczej radzicie mi założyć drugiego bloga?

Aby ułatwić Wam wyrażenie zdania (o które bardzo serdecznie proszę ;) ) podaję poniżej formularz, który możecie wkleić w komentarzu :)

1. Generalne fajny pomysł/ słabooo
2. Wolę matematykę / finanse itp.
3. Pisz tutaj/ załóż nowego bloga

Z góry dziękuję za każdą opinię!
Pozdrawiam serdecznie!

 

10 komentarzy:

  1. wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby założyć osobnego bloga jedynie z tymi tematami wtedy byś mogła całkowicie poświęcić go dla swojej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która tematyka bardziej zainteresowałaby Cie? ;)

      Usuń
    2. A która tematyka bardziej zainteresowałaby Cie? ;)

      Usuń
  2. Według mnie lepiej założyć drugiego bloga. Twoi czytelnicy są nastawienia na tematykę kosmetyczną, nie matematyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem raczej drugi blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym radziła założyć drugiego bloga a tematyka finanse.
    Myślę ze w tym temacie było by więcej odbiorców a i dotychczasowe czytelniczki czasem by tam zaglądały.W końcu finanse dotyczą każdego a matematyka już niekoniecznie , nawet nie tyle ze nie dotyczy ale może po prostu nie interesować.

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi blog :-) już wiem, że chyba bede czytać. super gdybyś wyciagała ogólne reflekcje jak jeste na studiach itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie drugi blog, zainteresowane osoby z chęcią będą tam zaglądać, ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba drugi - chociaż jakby przykłady były modowo kosmetyczne to kto wie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!