piątek, 6 marca 2015

Zakupy, nowości i pierwsza współpraca! ;)

Witajcie,
mnóstwo zawirowań odsunęło mnie na chwilę od prowadzenia bloga, ale mam nadzieję, że to już koniec :) Nowa praca, zaręczyny i najważniejsze sprawy związane z weselem .... wszystko na plus, ale pochłonęło mnóstwo czasu i nerwów :) 

No nic... dziś przychodzę z zakupami oraz pierwszą współpracą.


 Dzięki uprzejmości firmy
otrzymałam taki oto zestaw do testowania:

 

Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tych produktów! I oczywiście dam Wam znać, jak spisały się one w moim przypadku :)

No i teraz moje zakupy- 2 nowości i sprawdzone powtórki


  •  Rosyjskie kremy BIOLUXE - Allegro ( ok. 5zł/szt. )
          - do stóp- u mnie nowość, 
          - do twarzy- kolejne opakowania- uwielbiam je! na pewno pojawi się recenzja :)
 
 


  • Bronzer KOBO - nr 311 Nubian desert - Natura (20zł)
    Nowość w mojej kosmetyczce, ale mogę Wam zdradzić, że użyłam go już kilka razy i póki co jestem zadowolona :)
  • Fluid INGRID Mineral silk&lift - nr 29 porcelan - Natura (ok. 10zł ) 
    Moje kolejne opakowanie i myślę, że nie ostatnie!
  • Korektor EVELINE Art scenic kryjąco-rozświetlający- nr 04 light - Drogerie Polskie (ok. 12zł)
    Lubimy się już od dłuuugiego czasu.
  • Dezodorant w sprayu ISANA - Rossmann (ok. 3,50zł)

I to byłoby na tyle. Dajcie znać czy używałyście/używacie któregoś z produktów. Jak spisuje się u Was?
W niedzielę mam zamiar wybrać się na jakieś małe zakupy, więc jeśli uda mi się wyhaczyć coś godnego uwagi, na pewno dam znać na blogu albo tutaj.
 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny! Do następnego ;)

 

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!