środa, 29 lipca 2015

Marion dla włosów :)

Witam bardzo serdecznie po przerwie, którą- mam nadzieję-szybko nadrobię :) 
Dzisiejszy post poświęcę produktom do włosów, które podczas mojej nieobecności sumiennie testowałam i zużywałam :) Produkty stosowałam w duecie, dlatego w podsumowaniu również nie wypadało ich rozłączać.

O kogo chodzi?







Zacznijmy od BŁYSKAWICZNEJ ODŻYWKI INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE 


  • Cena:  ok. 8-10 zł
  • Pojemność: 150 ml
  • Skład: 
  • Kilka słów od producenta:    
Błyskawiczna odżywka do włosów suchych, matowych, zniszczonych
Bez spłukiwania

Dwufazowa, ultralekka formuła daje efekt odpowiednio nawilżonych i zregenerowanych włosów. Zawiera składniki pochodzące z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert:  olej arganowy, ekstrakty z hibiskusa i bławatka, które:
 
> zapewniają optymalny poziom nawilżenia włosów, chroniąc je przed utratą wilgoci
> regenerują i odbudowują strukturę włosów
> ułatwiają rozczesywanie i układanie włosów, zapobiegając ich elektryzowaniu
> nadają włosom miękkość i blask 

Odżywka zawiera proteiny jedwab oraz prowitaminę B5, które chronią włosy, wygładzają ich strukturę, zapewniając im zdrowy wygląd i jedwabisty połysk.

  • Jak sprawdziła się u mnie?
Odżywka zamknięta jest w plastikowej butelce z atomizerem, co jest idealnym rozwiązaniem jeśli chodzi o tego typu produkty. Przy stosowaniu ok. 2-3 razy w tygodniu (bo z taką częstotliwością myję włosy) wystarczyła mi prawie na 5 miesiące, więc uważam, że nie jest źle :) Zapach jest wyczuwalny, dla mnie przyjemny. Jeśli jednak komuś by on nie odpowiadał nie stanowiłoby to raczej problemu- nie utrzymuje się długo na włosach :) Odżywkę stosowałam na wilgotne włosy, co znacznie ułatwiało mi rozczesywanie ich. Moje włosy są raczej cienkie, dlatego zawsze wolałam odżywki do spłukiwania, bo bałam się obciążenia- tutaj było miłe zaskoczenie. Włosy po tym produkcie są miękkie w dotyku, lekko się błyszczą, ale nie są w żaden sposób obciążone. Wręcz przeciwnie- lepiej się je układa, unosi od nasady przy modelowaniu. Moje włosy nie są zniszczone, dlatego nie wiem czy odżywka faktycznie poradziłaby sobie z regeneracją, ale do codziennej pielęgnacji- jestem na TAK i na pewno w najbliższym czasie zaopatrzę się w kolejną buteleczkę! 

 

+ nie obciąża włosów
+ ułatwia rozczesywanie i układanie włosów
+ lekko nabłyszcza, ale nie daje efektu nieświeżych włosów
+ włosy są miękkie w dotyku
+ cena
+ wydajność 
+ opakowanie 

Odżywkę stosowałam na długość włosów, natomiast na końcówki- FLUID NA ROZDWOJONE KOŃCÓWKI Z OLEJKIEM ARGANOWYM 


  • Cena:  ok. 10-12 zł
  • Pojemność: 50 ml
  • Skład oraz kilka słów od producenta:

  • Konsystencja: lekko kremowa
 
  • Jak sprawdził się u mnie?
Opakowanie produktu jest bardzo poręczne i wygodne w użytkowaniu. Pół pompki roztarte w dłoniach w zupełności wystarczało mi na wmasowanie fluidu w końcówki włosów. Została mi już dosłownie końcówka, ale mam go od ok. 5 miesięcy przy stosowaniu 2-3 razy w tygodniu, więc wydajność idzie na plus. Z tym produktem, wg mnie, można "przedobrzyć". Przy pierwszej aplikacji nie żałowałam sobie i dwie solidne pompki nałożyłam na końce moich słabych włosów. Zwyczajnie przesadziłam, dlatego końcówki były lekko zlepione. Przy rozsądniejszych ilościach nic takiego się nie dzieje- włosy nie zlepiają się, wyglądają zdrowo i świeżo. Fluid ten używa mi się naprawdę bardzo przyjemnie- czuję, że moje włosy się z nim polubiły. Końcówki faktycznie są w dobrej kondycji- miękkie i odżywione. 

 

+ końcówki włosów są miękkie w dotyku i odżywione
+ lekko nabłyszcza
+ cena
+ wydajność 
+ opakowanie 

- tutaj może bardziej uwaga, niż minus: przy nałożeniu zbyt dużej ilości produktu może on delikatnie sklejać włosy (tym bardziej, jeśli są one cienkie, jak moje), dlatego należy stosować się do zaleceń producenta i nakładać max jedną pompkę :)


Generalnie obydwa produkty oceniam na + i na pewno będę do nich wracała w przyszłości. Szczerze polecam przetestowanie- cena jest bardzo przystępna, a przyjemność z używania i efekty mogą zadowolić :)

Wracam, z góry bardzo dziękuję za każde odwiedziny i zostawiam link do facebooka! :)
Pozdrawiam ciepło







Recenzowane dzisiaj produkty otrzymałam dzięki uprzejmości firmy 
jednak fakt ten w żaden sposób nie miał wpływu na moją opinię!

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!