piątek, 13 grudnia 2013

Promocyjnie :)

Hej :) Miałam przygotowany inny post na dzisiejszy dzień, ale musiałam zmienić plany. A to wszystko z powodu wizyty w galerii. Wpadłam na chwilkę i kupiłam kilka rzeczy. Tak jak pisałam na początku, mój blog to coś w stylu dziennika kobiecego (tylko bardziej przemyślanego :) ), więc pokazuje Wam od razu co kupiłam, nie czekając na większą ilość rzeczy :) Zresztą, chciałam żeby te zakupy były aktualne, gdyby któraś z Was coś upatrzyła :)
No ...  taki wstęp sobie strzeliłam, ale już do rzeczy! :)

Zakupy poczyniłam w dwóch sklepach:


Na początek MOHITO. Tam kupiłam bluzkę- tunikę, ale dla osób o wzroście ok. 160 cm będzie to sukienka (tak jak dla mnie np.). Zwykła, prosta sukienka, z delikatnie większym dekoltem na plecach. No i cena :)



Do H&Mu udałam się po rękawiczki, ale korzystając z promocji kupiłam koszulkę i bluzkę na 3/4. Koszulka, jak to koszulka- zawsze się przyda, a bluzka fajnie wygląda z łańcuszkiem/naszyjnikiem (na zdjęciach nic specjalnego, ale na figurze wygląda lepiej, bo jest bardzo dopasowana). Za taką cenę żal byłoby ich nie wziąć, zwłaszcza, ze mają fajny uciągliwy materiał. Żałuję, że nie było więcej sztuk w moim rozmiarze. Basic w szafie musi być (tym bardziej za dyszkę :)) !




 
Najbardziej zadowolona jestem z sukienki, ale generalnie wszystkie rzeczy są ok :)
Napiszcie co sądzicie o moich nabytkach i czy Wy kupiłyście coś z przecen :)
Pozdrawiam serdecznie!

18 komentarzy:

  1. fajne zakupy :) No i ciekawe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jeszcze załapałam na żadne wyprzedaże, jakoś przeraża a mnie ta ilość ludzi w galeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na poświąteczne wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, zwłaszcza za takie ceny ;) Sukienka super, ale rzeczy z hm też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie promocje :)

    + Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przypomniałaś mi, że powinnam sobie dokupić małe co nie co do ciuchów, bo znów dostanę po głowie, że nie mam w czym chodzić XD

    OdpowiedzUsuń
  7. bede musiala kiedys wstapic do galerii :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fajny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne łupy! Zimą bez rękawiczek ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 170cm także dla mnie na sukienkę chyba by była troszkę za krótka ;(
    Bardzo fajna ta koszulka niebieska. U mnie w HM są takie po 30 zł :/ Muszę zajrzeć tam jutro, może też obniżyli na 10, bo bardzo chętnie bym sobie taką kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba jeden z nielicznych momentów, kiedy cieszę się, że jestem takim konusikiem :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!