poniedziałek, 2 grudnia 2013

Z serii: przemyślenia :)

Witajcie,
jak pisałam w swoim powitalnym poście, mój blog dotyczyć będzie kosmetyków, trochę mody, ale też takich codziennych sytuacji ...  po prostu naszego kobiecego życia :)  I właśnie dziś, w trakcie przeglądania internetowych różności, natrafiłam na to:




http://www.teslowa.pl/kategoria/cytaty/cytaty_o_kobietach?page=1

Według mnie złota zasada, powtarzana od babci, przez ciocię aż po mamę. Im człowiek więcej energii na coś poświęca, bardziej się stara, tym potem bardziej docenia- coś w tym jest :) 

Zgadzacie się? Napiszcie też, czy lubicie takie luźne posty:)

I na podsumowanie, zasłyszane mądrości :)

  • Ceń się córuchna, swoją dumę miej, to i chłopak Cię uszanuje! :)
  • Jak dziewczyna lata za chłopakiem, to nic dobrego z tego nie będzie :)
  • W końcu chodzi o to, żeby gonić króliczka :) 
Pozdrawiam! 



18 komentarzy:

  1. Fakt trochę tak jest że mężczyzna musi zawalczyć o kobietę :) ja jestem jeszcze czasem niedostępna dla Pana Poślubionego :D specjalnie...zeby sie postarał i trochę po uwodził..ale też nie należy przesadzać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś mogła usuń weryfikację obrazkową w komentarzach..to strasznie wkurza, a jak ktoś bedzie chciał to i tak zespamuje...a spamy komputerowe blogger sam wyłapuje i nie trzeba weryfikacji do tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, mam nadzieję, że się udało. Nawet nie wiedziałam, że mam tę opcję włączoną :) To są moje początki i jeszcze nie wyłapuję niektórych rzeczy :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z tymi w 100% sama prawda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również się zgadzam, miałam kilku facetów jednych bardzo na poważnie innych nie. Zawsze się starałam i dawałam z siebie 100% a w rezultacie zostawałam sama. Zmieniłam tok myślenia i pojawił się ten jedyny :) Od 3 tygodni jestem szczęśliwie zaręczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam fotorelację z tego miłego wydarzenia :) Gratulacje!

      Usuń
  5. Mi Babcia zawsze powtarzała dwie rzeczy ;)
    "Szanuj się, bo tak to nikt Cię nie uszanuje" i "Chłopu nigdy nie pokazuje się całej dupy na raz" haha 2 mnie rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuje sie pod tym. Czasami warto nawet być trochę zołzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. racja, racja. Choć teraz takie czasy, że kobiety starają się o mężczyzn i też może coś z tego wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  8. NICE BLOG & POST!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ha! najwidoczniej stosowałam się do tych zasad, na blogu nowy wpis - total white look, czyli look ślubny :P pozdrawiam ;) a swoją drogą to zabawne, że takie babcine mądrości zawsze biorą górę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. nice *.*

    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. swięte słowa, facet nie doceni, dopóki czegoś sam nie zdobędzie :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zgadzam się 100 % Poza tym prawdziwi mężczyźni lubią zdobywać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!