czwartek, 5 grudnia 2013

Tag : 40 przypadkowych pytań :)



Hej :)
Z racji tego, że zapomniałam aparatu z domu (a mieszkam teraz w innym mieście, w którym studiuję), na którym miałam przygotowane zdjęcia na bloga, postanowiłam zrobić tag. Będzie to 40 przypadkowych pytań, które zaczerpnęłam z kanału nieesi25:
http://www.youtube.com/user/nieesia25  :)








Źródło: Grafika Google



No to go :)   

      1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
       W domu.

 2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Nic mi o tym nie wiadomo, chyba, że w dzieciństwie (wtedy miałam podobno różne pomysły :) )

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Skarpetki :D

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak.

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Niestety nie.

6) Czy jest Ci gorąco?
Oj nie, mi całe życie jest zimno.

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Herbata z cytryną.

8) Co ostatnio jadłaś?
Tortillę własnej roboty na kolację.

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W swoim domu (bo teraz jestem w mieszkaniu, w mieście, w którym studiuję)

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Tu, w studenckim mieszkaniu- chłopak mojej siostry.

11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
Za swoją ukochaną bratanicą  <3

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Spanko.

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Moja koleżanka.

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Gdzie będę mieszkała i pracowała. No i tak standardowo- czy będę szczęśliwa :)

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Już nie, bo jestem po kąpieli, ale miałam dziś Pumę animagical

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, miałam anginę :(

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Nie mam konkretnego jednego przyjaciela, mam kilka dobrych koleżanek. One są prawdopodobnie w domach.

18) Czy masz opaleniznę?
Już nie, nad czym okropnie ubolewam, zmyła się skubana.

19) Czego teraz słuchasz?

20) Czy kolekcjonujesz cos?
Raczej nie.

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jakoś miesiąc temu miałam kontrolę drogową.

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Jak byłam młodsza, za każdym razem.

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
 Coś na wzór Kolorowych snów :)

24) Lubisz ostre przyprawy?
Bardzo.

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Przed chwilką.

26) Czy jesteś bogata?
Myślę, że średniak, ale za to wnętrze mam bardzo bogate :D

27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
Mroźno i strasznie wietrznie.

28) O której godzinie budzisz się rano?
Zależy o której godzinie zaczynam zajęcia, ale przeważnie ok. 9 (oprócz poniedziałków, bo wtedy o 6.30 )

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
 Popiełuszko. Wolność jest w nas. (Byłam w kinie, ale jakoś już go zapomniałam i obejrzałam kolejny raz w ramach przypomnienia ;) )

30) Jaki masz dzwonek w tel.?
Teraz mam wyciszony + wibracja :)

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak.

32) Ile masz rodzeństwa?
2

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Wolę laptopa.

34) Co planujesz dziś robić?
Spać :)

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Dziś ze śmiechu.

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Chyba ZETka.

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Zdecydowanie kebab (zwłaszcza w tortilli).

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebiesko-szary.

39) Co robiłeś o
24:00 w nocy?
Spałam.

40) Czy masz zwierzęta?
Tak, 3 psy i kota (ale nie w domu) ;) .

Mam nadzieję, że kogoś zainteresowały moje odpowiedzi :) Zapraszam wszystkich, którzy jeszcze tego tagu nie robili, do odpowiedzi na niego :)

Pozdrawiam serdecznie!


10 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz:)

    Bardzo fajnie się czyta te odpowiedzi ;p

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko.
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale wymagają krótkich odpowiedzi, także zapraszam do zrobienia tagu ;)

      Usuń
  3. Nie spotkałam się wcześniej z takim tagiem :) Bardzo przyjemnie się go czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy jednego kotka :) ma 2 miesiace. A łobuziak niesamowity :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na tag. Może pomyślę nad zrobieniem czegoś podobnego u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie pytanie ze spożyciem kredki mnie rozbawiło :)
    Bardzo fajne pytania :) Inne niż zazwyczaj w podobnych postach :)

    OBSERWUJĘ :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciekawe odpowiedzi i takie inne pytania niż w podobnych tagach. Obserwuję i zapraszam do siebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!