wtorek, 10 grudnia 2013

Soraya - żel do mycia twarzy :)



Witajcie,
dziś chciałabym Wam przedstawić żel do mycia twarzy z firmy Soraya:
Soraya Beauty Therapy Bio Kuracja Witaminowo-Mineralna Żel do mycia twarzy z bio-składnikami nawilżająco - oczyszczający.


Źródło zdjęcia:


Po zapoznaniu się z przedmiotem recenzji, pora na kilka danych technicznych i kilka słów od producenta :)

  • Cena: ok. 10 zł.
  • Składniki INCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG- 20 Glyceryl Laurate, PEG- 4 Rapeseedamide, Sodium Chloride, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Tocopherol, Panthenol, Allantoin, Propylene Glycol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyn Benzoate, Benzyn Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Isoeugenol, Limonene, Linalool. (Dla tych, którzy się na tym znają :) )
  •  Polecany dla przedziału wiekowego 20-50.
  • Przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, która potrzebuje doskonałej pielęgnacji oraz skutecznej ochrony przeciwstarzeniowej. Idealnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i makijażu, pozostawiając ją czystą i aksamitną w dotyku. Bogata receptura żelu oparta jest na najwyższej jakości Bio-składnikach, które charakteryzują się wysoką aktywnością biologiczną. Bio-Witaminy posiadają intensywne działanie odżywcze i ujędrniające. Pobudzają i wzmacniają skórę, dzięki czemu może się ona oprzeć szkodliwym wpływom czynników zewnętrznych i oznakom starzenia się. Bio-Minerały stymulują wzrost energii w komórkach oraz odpowiadają za prawidłowy przebieg procesów regeneracyjnych skóry. Usuwają oznaki zmęczenia i stresu, przywracając skórze witalność, jędrność oraz blask. Działanie nawilżająco-łagodzące zapewniają Bio-Sacharydy, które tworząc delikatny film ochronny, który zapobiega nadmiernej utracie wody z naskórka. Żel pozostawia skórę idealnie oczyszczoną, pełną blasku, energii i świeżości.
  •  Pojemność: 180 ml

No i teraz kilka zdań ode mnie :) 

Żel ma bardzo delikatny, ale według mnie przyjemnych zapach, nikomu nie powinien on przeszkadzać ;) Dobrze zmywa makijaż twarzy i przy tym się pieni. Bardzo lubię takie produkty, przyjemniej mi się ich używa no i są wydajniejsze. Żelu używam 2 miesiąc, i przy codziennym stosowaniu jeszcze na trochę mi go wystarczy. Jeśli chodzi o wysuszanie skóry, to delikatne ściagnięcie jest odczuwalne, chociaż nie tak mocne, jak czułam np. po żelu z biedronki BeBeauty. Po jego użyciu skóra faktycznie jest taka delikatna i przyjemna w dotyku. Producent przestrzega, żeby nie używać go w okolicy oczu. Spróbowałam i jakiejś tragedii nie było, ale jednak do demakijażu oczu lepiej go nie stosować :)

I tak na podsumowanie:
+ cena
+ delikatny zapach
+ wydajność
+ pieni się
+ pozostawia przyjemną w dotyku skórę

- delikatne ściągnięcie twarzy
(ale tak naprawdę nie stosowałam jeszcze żelu, po użyciu którego nie miałabym takiego odczucia, po nałożeniu kremu jest ok :) )


Generalnie polecam wypróbowanie tego żelu :)
Może któraś z Was go zna? Jeśli tak, to jak sprawdza się u Was?

Pozdrawiam serdecznie!






20 komentarzy:

  1. niestety nie miałam tego produktu nigdy, ale zapowiada się całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jakiś podobny żel z Sorayi, ale nie byłam szczególnie zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. włąsnie muszę coś zmienić w swojej pielęgnacji, może się skuszę na ten żel

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś mu się przyjrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele niestety często powodują uczucie ściągnięcia, którego bardzo nie lubię. Ostatnio najczęściej sięgam po kremy myjące i emulsje są delikatniejsze dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już ten żel, i to chyba kilka razy :) Ogólnie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie dawno nie miałam nic z Sorayi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Firma w sumie dobrze znana, ale przyznam, że osobiście ich kosmetyków nie znam... poza maską (bodajże z drożdżami czy czymś takim) to niczego nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałem i również polecam. z przyjemnością obserwuję Twojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Soraya mnie niestety uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli ściąga twarz to pewnie mnie by wysuszał!

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi ciekawie, ale nie skuszę się mimo wszystko..nie lubię żeli do twarzy ;/
    fajny blog, ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej...obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego żelu, ale obecnie używam peelingu marki Soraya i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie używam tego żelu i jestem z niego zadowolona, planuje nawet kupić jeszcze jedno opakowanie. Zgodzę sie z tobą żel jest bardzo wydajny i w przystepnej cenie. Ma ładny zapach ale nie tylko - daje tez fajny efekt. Po uzyciu skora jest dobrze oczyszczona, wygładzona i naprawdę nawilżona. Zel nie wysusza skory jak to robi wiele innych tego typu produktów a naprawde dobrze nawilża. Dla moje suchej skory idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Będę również wdzięczna, jeśli dodasz mnie do obserwowanych ;)
Pozdrawiam serdecznie!